Usein kysytyt kysymyset

En pääse kirjautumaan jäsenrekisteri Hoikaan. Mitä teen?

Klikkaa "Tilaa uusi salasana" ja saat sen sähköpostiisi. Aiemmin jäsenrekisteriin antamasi sähköpostiosoite on käyttäjätunnuksesi. Mikäli et ole kirjautunut koskaan aiemmin Hoikaan, rekisteröidy ensin.

Miksi lapsi pitää rekisteröidä alikäyttäjäksi ja ilmoittaa erikseen aikuinen ja lapsi?

Ryhmille on määrätty ikärajat , eikä ohjelma tunnista aikuista lasten ikäryhmään kuuluvaksi, joten lapsi pitää ilmoittaa omilla tiedoillaan, näin myös ohjaajan osallistujalisaan päivittyy lapsen, eikä vanhemman nimi. Kun kaikki perheen lapset ovat saman henkilön alikäyttäjiä, ohjelma huomioi sisaralennuksenkin automaattisesti.

Miksi en saanutkaan sisaralennusta vaikka ilmoitin useamman lapseni jumppiin? 

Lasten täytyy olla lisättyinä Hoika-rekisterissä saman aikuisen alikäyttäjiksi (vanhempi on ylikäyttäjä). Mikäli näin ei ole rekisteröinnin aikana tehty, järjestelmä ei tunnista sisarlennustakaan automaattisesti. Tee korjaukset Hoika-jäsenrekisterissä, lue ohjeet kohdasta Ilmoittautuminen.

Miksi lasten ryhmissä on tietyt ikärajat?

Tietyt ryhmät ryhmät ja niiden sisältö on suunniteltu tietyn ikäryhmän mukaan.  Pieni ikähaitari on myös turvallisuuskysymys ja helpottaa toiminnan sunnittelua. Pyrimme pitämään kiinni ikärajoista ja ensisijaisesti ryhmiin otetaan ikäryhmään kuuluvia lapsia.

Mitä, jos ryhmään ei mahdu ja jään jonotuspaikalle?

Ohjaajat imoittavat jonossaoleville, jos ryhmästä vapautuu paikka. Jäsenrekisterinhoitaja seuraa jonotilannetta.

Miksi ryhmiin ilmoittaudutaan koko vuodeksi? Entä jos en halua jatkaa kevätkaudella 2021? 

Ryhmiin ilmoittaudutaan koko vuodeksi kerrallaan, sillä se on ollut jäseniemme toivomus. Siten ei tarvitse murehtia kevätkaudelle erikseen ilmoittautumisesta, vaan jatkopaikka on jo "varattu". Laskut lähtevät kuitenkin osissa, eli syyskaudelta lähtee erillinen lasku ja kevätkaudelta oma laskunsa. Nettisivuillamme näkyvät hinnat ovat syyskauden- ja kevätkauden erillisiä hintoja, eivät koko lukuvuoden yhteishintoja. Mikäli haluat lopettaa harrastuksen syyskauden jälkeen, laita syyskauden lopussa viestiä lopettamisesta sähköpostilla janvo50@gmail.com. Tällöin kevätkaudelta ei lähde sinulle laskua. Peruutuksen voi käydä myös tekemässä itse Hoikassa.

Minulle tuli aiheeton lasku tai maksumuistutus, miksi? Ja miten toimin?

Maksumuistutukset lähetetään automaattisesti, mikäli järjestelmä näyttää että laskua ei ole maksettu oikein viitenumeron mukaan eräpäivään mennessä. Laskut lähtevät sen tiedon mukaan, mihin ryhmään olet ilmoittautunut jäsenrekisterissä, ja mitkä alennukset valinnut sieltä. Mikäli olet käyttänyt muuta maksutapaa, kuten liikuntaseteleitä, voi olla että maksun kirjautumisessa kestää tavallista kauemmin eikä ohjaaja ole ehtinyt vielä toimittaa niitä taloudenhoitajalle. Ota aiheettomien laskujen ja maksumuistutusten kohdalla yhteys seuramme sähköpostiin janvo50@gmail.com/ janvolaskutus@econopal.fi

En ole saanut laskua ollenkaan vaikka ilmoittauduin Hoikan kautta ryhmään?

Tarkista, ettei sähköpostisi ole täynnä. Lähetämme laskut sähköpostitse. 

Millaiset vakuutukset teillä on jumppareille? Tarvitseeko sellainen hankkia?

Toimintamaksuihimme ei kuulu vakuutuksia. Jos jumpparilla ei ole omaa vakuututusta,  Voimisteluliiton tarjoaman edullisen (5€)  Jumppaturva- vakuutuksen voi ottaa seuramme kautta. Se löytyy ilmoittautumisohjelmamme ryhmälistauksesta. Mikäli lapsesi osallistuu kauden aikana STARA-tapahtumaan, hänellä täytyy olla edellämainittu Jumppaturva-vakuutus. Voimisteluliiton kilpailuissa kilpailevilta vaaditaan urheiluvakuutusehdon sisältävä tapaturmavakuutus. Lisää voimisteluliiton  lisensseistä  ja vakuutuksista voit lukea täältä:

Miten saan haettua Kurikan kaupungin avustusta vähävaraisten perheiden lasten harrastamiseen?

Tutustu hakuperusteisiin allaolevan lomakkeen avulla.